Tema: Re: Ekonomines lemputes mitas ?
Autorius: dpi
Data: 2010-12-09 10:18:29
Paskaitei ukinyko minciu ir patikejai. Aisku, kad nereikia ju naudoti kiekvienoje lempoje namie. Bet kur laikoma ijungta ilgiau - tai ekonomija didele. Cia kaip 75% nuolaida :D
Pvz svetaineje pas mane 4x11W, atitinka 180W kaitrine. Tamsiuoju sezonu ji dega bent 4 h per diena. (180 - 44) * 4h * 30d * 0.5Lt =  8.16LT sutaupoma per menesi!, tai jau viena lempute atsiperka.

Del gyvsidabrio. O kiek lempu jau sudauzei namie? Palygink kiek butu gyvsidabrio sudauzius termometra ir lempute..
Ten dar rusas raso, kad mirga jam nakti, tai pirmiausia reiketu elektros instaliacija susitvarkyti kol nenusitrenke.
Isiziebia tikrai ne per 10min, ir ne tu 2min netrunka. O kad ir sviecia dalele silpniau pirma minute tai nelabai jauciasi, ir akim svelnesnis perejimas is tamsos :)