Tema: Re: Kyosera FS-600
Autorius: dariusia
Data: 2010-08-05 10:57:08
pas tave tas canon tas pats kas HP 1020. Ir labai pansu kad pas tave plysusi
termoplevele kaitinimo mazge. Spausdinant turetu girdetis toks kaip
traskejimo garsas, milteliai turetu  buti nepilnai prikepinti prie lapo ten
kur teplioja. reikai keist termoplevele. Kainuoja apie 100 lt  toks
malonumas.

--
Darius Pečiulis
Biuro technikos inzinierius

HP,Canon,Samsung,Xerox biuro techniko remontas, kasečių pildymas.
LCD monitoriu remontas.
Skaitmeninės spaudos darbai.

http://www.skelbiu.lt/prekes/dariusia