Tema: Re: Kyosera FS-600
Autorius: Gintas
Data: 2010-07-27 17:19:14
viskas logiska, taciau  esme , kad tarsi regis limpa per daug :) Plius nemaciau kaip prikibti prie to nuvalymo peilio. Lygtai tvarkingas, lygus. Keista, kad padaro pilku lapa gana tolygiai. Sakau, gal nepakanka vien mechaninio nuvalymo? Gal turi isijungti koks ismagnetinimas? Pacio printerio kaltint negaliu, nes bandziau ir su kitu-ta pati kaka