Tema: Re: uCPU mokslai...
Autorius: Shadowed
Data: 2010-04-27 09:25:30
Chm... dekui kolegos uz tiek daug patarimu. Panasu kad imsiu pradziai AVR (tegu tik neusupyksta tie kas siule STM ir kitus prosiukus - paeiliui tikiuosi ir juos perprasiu). Softint bandysiu Keilu (kazkada jau teko juzint ir jei gerai pamenu visai patiko), tuo paciu lygiagreciai bandysiu prisimint kaip ten su ASMu tvarkiausi. Del devboardu - geras dalykas, bet biesas zino, AVRui gal nelabai reikalingas... Susirinksiu ant paprasto breadordo pradziai koki mirksiuka, po to bandysiu pajunt koki LCD, nu ir koki EEPROMa... turiu pora grafiniu LCD 128x256 ar 64x256, tai bus mano galutinis mokymosi tikslas :D nu bet ne paskutinis tikiuosi. Jauciu dar eigoj bus kvailu klausimu kuriu google nepatarts kaip prasukti, tai teks uzklaust.