Tema: Re: uCPU mokslai...
Autorius: lietuvys
Data: 2010-04-26 21:12:30
Jei jau AVR, tai siūlyčiau programuoti C kalba, Eclipse IDE su AVR Eclipse Plugin.
www.eclipse.org
http://avr-eclipse.sourceforge.net

Programerį naudoju LPT be jokios elektronikos, t.y. tik laidai ir jungtys, nė vienos dalies, nė vieno rezistoriaus, ir taip jau su keliais kompais, keli metai (buvo čia rašančių, kad sudegino LPT portą, bet man dar taip nepavyko). Na, ir jei schema su Mega turi rs232, tai naudoju bootloaderius.

--

Marius
IT, elektronika, AVR mikrokontrolerių programavimas