Tema: Re: uCPU mokslai...
Autorius: CodeC
Data: 2010-04-27 00:10:32
Justas.p wrote:

> <...>
>
> Tokiu atveju reikia pradeti nuo:
>
> The Art of Computer Programming
>
> 2000 lapu kodo psiaudo asembleriu su paaiskinimais... 8 knygos...

is patirties pasakysiu - nx. geriausias mokslas - praktika ir issikeltu
tikslu igyvendinimas. knyga esu perskaites ir ne viena, bet supratau kad
galva per maza sutalpint visom knygom. ir esu tikras ten tikrai nerasi
parasyta kaip su po ASM'u sukonfiginti ARM'o MMU  ir pan dalyku ;) t.y.
to, ko realiai reikia darbui atlikti. kai imu darai, ir kazko nezinai,
tada googlini, paskaitai tiek kiek uztenka, ir vsio. pradejes nuo
2000 psl knygu skaitymo IMHO greit programuoti neismoksi :)