Tema: Re: loxatronas ar ne ?
Autorius: Evaldas
Data: 2010-04-23 22:17:38
"Levas" <blas@sss.com> wrote in message news:hqsr7q$51o$1@trimpas.omnitel.net...
>o gal jusu vandens kokybe pagerejo? :)
> As patikesiu tik kontroliuojamu eksperimentu- du ciainykai naudojami lygiagreciai.

Ne žinok, vanduo liko toks pat. Aš šiap pats nelabai patikėjau, tuos magnetus nuo garsiakalbių  uždėjau "ant durniaus" nes daugiau nebuvo kur dėt. Visa tai vyko uošvijoj. Vanduo ten labai kalkėtas, arbatinkukas priaugdavo taip, kad tik su kaltu arba chemija. Uždėjus magnetus kalkių  ne tai, kad sumažėjo, bet jos iškrenta drumzlių pavidalu, vanduo nusistovi ir drumzlės lieka ant dugno. Išpili ir ant sienelių beveik nieko nelieka. Nuėmus magnetus viskas atsistatė kaip buvo.