Tema: Re: loxatronas ar ne ?
Autorius: Signalizacija
Data: 2010-04-23 16:45:09
Straipsnis tai faktas kad sh. Ir aisku nepamineta kad vamzdis butinai
plastikinis turi but. Tipo jei situs zaislus stato tei deda tuos
keliasdesimt cm plastiko.
Esme kad jei tas zaislas ir veikia tai per ji pratekejusi vandeniuka reikia
kaip sakant is karto ir vartot.
Beje kazkada buvau uztikes kelias shemikes, bet tuo metu neidomu buvo, o
dabar tingiu raust visa interneta beieskant