Tema: Re: loxatronas ar ne ?
Autorius: locked
Data: 2010-04-23 13:19:08
niekas prie tavo zodziu ir nesikabinejo, tik prie schemos. schema vienodai
chujova tiek magnetiniam, tiek elektriniam laukui kurti. kad kurti magnetini
tai tos rites turetu buti sujungtos i viena, savaime suprantama uzdara rite,
kuri galetu kurti ta magnetini lauka... kuris aisku savo ruoztu butu
puikiausiai nuekranuotas gelezinio vamzdzio, kuris savyje koncentruotu visa
lauka, iki vandens jam net nedaeinant... nebent vamzdi naudoti ne gelezini.
bet straipsnis ant tiek sudinas kad apie tai net neraso. hmm o gal laukas
elektrinis? nu paziurim
elektrinio lauko atveju jo generavimui kazkokios rites su nepajungtais
galais toli grazu nera geriausias variantas, ir primena mazu maziausiai
kazkoki berascio ikalusio elektriko shamanizma... elektriniam laukui
generuoti jau geriau paimtu ir uzvyniotu izolkes ir tada folgos. nu ir butu
tas laukas, ir ka, irgi puikiausiai nuekranuotas vamzdzio, siuo atveju net
nebutinai gelezinio, o siaip belekokio metalo, o plastmasinio vamzdzio
atveju butu nuekranuotas pacio pirmo vandens sluoksnio.