Tema: Re: Elektros gamyba su auto generatorium
Autorius: Abarca
Data: 2010-04-18 20:54:13
On 4/15/2010 2:10 PM, Evaldas wrote:
> [...]
+1
Traktoriaus generatorius ir pirštu sukamas jau duoda kažkiek V.
Prieš ~25metus kaimynas buvo pasidaręs iš perpjautos statinės vertikalų
rotorių ir suko bielaruso generatorių. Naudos buvo mažokai...

Bendradarbis turi 3kW "malūną". Paskaičiavo kad iš jo naudos yra maždaug
tiek kiek jo nusidėvėjimas, akumuliatorių kaina ir detalių kaina (taisė
kontrolerį). Net ir prie dabartinių RST kainų.
Sugaištas laikas nemokamas.