Tema: Re: Elektros gamyba su auto generatorium
Autorius: ttn
Data: 2010-04-16 10:49:09
Idomi diskusija issivyste, jei kiek pakoreguotume pradines salygas-
kaip atrodytu elektros gamyba panaudojus tam ne veja, o tekanti vandeni
(upeliuka,...)?
Ar apsimoketu investicija? Gal kas turi patyrimo?
Ka tokiu atveju sako sveikas protas?

> Na a nesiruošiu, iš šū..., oi iš vėjo gaminti elektrą, kažkada svaigau
tuo, bet man greitai sugrįžo sveikas protas kiek plačiau pasidomėjus.
> Generatorius pats susižadina dėka liekamojo magnetizmo, jam nebūtinas
išorinis žadinimas (dažniausiai)