Tema: Re: Elektros gamyba su auto generatorium
Autorius: Sigun
Data: 2010-04-16 10:56:56
ttn rašė:
> Idomi diskusija issivyste, jei kiek pakoreguotume pradines salygas-
> kaip atrodytu elektros gamyba panaudojus tam ne veja, o tekanti vandeni
> (upeliuka,...)?
> Ar apsimoketu investicija? Gal kas turi patyrimo?
> Ka tokiu atveju sako sveikas protas?

Kažkada diskutavau su KTU dėstytoja dėl Kauno HE naudos/nenaudos.
Jos teigimu, ekonomisto požiūriu HE yra labai blogai. Pabandžiau
pasidomėt ir mano nesveikas protas paskaičiavo, jog jei Kauno
HE būtų statoma dabar ir reiktų iš žmonių išpirkti žemes už rinkos
kainą, HE atsipirkimas gautųsi link 100 metų.

Kokiam užkampyje skaičiai gal kitokie būtų.

Sig.