Tema: Re: COMM: Oscilografas Tektronix TDS340A
Autorius: CodeC
Data: 2010-04-07 16:57:32
On 04/07/2010 11:05 AM, Dainiushas wrote:
> tu taip rasai lyg nelabai isivaizduotum is ko tas signalas susideda ir
> kas yra spektras bei Furje transformacija. Nors visa laika galvojau, kad
> zinai....

nematau reikalo cia kazkam irodinet kazka :) kiek zinau tiek man
uztenka, kai pritruksta suzinau papildomai. kas yra harmonikos spektras
ir daznis manau kad zinau ir iki siol sekmingai tai naudoju :)
kad paskubom rasydamas kazka netaip parasiau ar neaiskiai issireiskiau,
man kaip ir px :) pedagoginio nebaiges tikrai ;)