Tema: Re: COMM: Oscilografas Tektronix TDS340A
Autorius: CodeC
Data: 2010-04-06 11:58:52
On 04/06/2010 11:53 AM, E-Zyz wrote:

> Kurie?

pries puse metu pirkau naudota pirmos serijos tek DSO uz 900 Lt.
atminties daugiau, daznio biski maziau, lengvesnis, mazesnis, zodziu
skaitmenau N kartu patogiau ir geriau.
ten kur pirkau (prie VGU vln) zmogus turejo susistates bent 3-4
analoginius agilent ir tek skopus. kanalu 4, daznis 400 Mhz. kainos
800-1000 Lt. labai patarinejo man jis pirkt viena is ju, bet kadangi as
su analogu nieko nedarau, tai man bitukam gaudyt dso idealus :)
o siaip tai sake pastoviai atsiveza po keleta skopu ivairiu. naudoti,
nebrangus.