Tema: Re: COMM: Oscilografas Tektronix TDS340A
Autorius: Laimys
Data: 2010-04-06 18:25:40
Nu, bet kai as ieskojau tai nieko be rusisku senu oscilografu niekas nesiule
is viso (isskyrus ebay, kur kartais nezinai kokios bukles naudotas aparatas
atkeliaus).
Ir is kur tu istraukei, kad sitas netinka analoginiams signalams?
Semplavimo daznis turi daug reiksmes net jeigu ir atmintis maza.
Tai kokia gi suma man pasiulytumete?

"CodeC" <co@coco.cc> parašė naujienų
pranešime:hpet4c$kjb$1@trimpas.omnitel.net...