Tema: Re: Parekomenduokit judesio davikli lempai
Autorius: Sail
Data: 2010-01-25 11:49:57
Panasu, kad Jung tai Zepter ir Kirby draugas. Daiktas normalus, tik kaina
ne... As ne is Kirby klientu.

Nera jokios mistikos ar super-duper sudetingumo tuose judesio davikliuose.
Todel ir kaina turi buti atitinkama. Suprantu, kad bus sutaupyta ant detaliu
ir kondensatoriai nustips po kurio laiko. Pakeisiu, ne beda.

Orientuotis reiktu i apsaugos sistemu judesio daviklio kaina, imho ten
kainos/kokybes santykis optimalus.