Tema: Re: Parekomenduokit judesio davikli lempai
Autorius: Sail
Data: 2010-01-25 11:01:40
Nebutinai pigus = blogas. Va kad ir kitaiska apsvietimo rele net su
senukiniu antkainiu kainuoja ar ne iki 20 litu, jau ir nepamenu.

Ir veikia kuo puikiausiai jau kiek metu tos kelios, kurias naudoju, ir
salciu nebijo. Buna. Svarbu schema teisinga padaryt.

Pats pagavok - pramoniniu budu elektronika gaminti siais laikais kapeikas
kainuoja. Nu negali judesio daviklis kainuoti tiek, kiek DVD playeris. Juk
abu shirpotrebas yra.