Tema: Re: Parekomenduokit judesio davikli lempai
Autorius: Gintas
Data: 2010-01-25 11:41:43
kai pasinaudoji kinietisku atsuktuvu-nebesusigaudai-regis nieko sudetingo, ale nelaiko. Taip is su schemomis-visur galima uztikti kiniecio pagaminta, taciau matyt kai reikia, gamina gerai (bet brangiau tikriausiai), o kai noname-tai bile veiktu ta minute, kai pirksi :) Buna maloniu isimciu, taciau jos retos.........Ne be reikalo nusistebi, kad stai kinietiska, o kiek ilgai veikia. Matyt esi iprates, kad tiek neveiktu? O jei Jung nusipirksi-nustebtum, jei  neveiktu kruvos metu. Tame ir skirtumas.