Tema: Re: Radau tokią schemą...
Autorius: azartas
Data: 2009-02-14 22:25:35
Nereikia mokyt mūsų gyventi, kaip žmogus - taip individualios problemos :)
Aš va važinėju dviračiu, mašina vasaros laikotarpiu gal kartą į mėnesį
užkuriama,
žiemą dažniau. Plius žiemą blogiau kuriasi. Kai tiek tevažiuoju, nematau
prasmės
laidyti pinigus seno automobilio remontui ir priežiūrai.
Tad ir man lygiai taip pat aktualus klausimas apie normalų pakrovėją, nes
dabar akumas
naujas ir gaila man jį tokiu primityviu pakrovėju dusinti.

azartas