Tema: Re: Radau tokią schemą...
Autorius: kipsas
Data: 2009-02-14 19:07:52
Evaldas rašė:
> "kipsas" <kipso@pastas.lt> wrote in message
>
> Hmm, na laiko turim galim pagalvot. Pirmiausia i galva ateina akumuliatoriai
> is blogu seimininku blogai priziurimu automobiliu, po to mintyse sukasi
> atvejai kai akumulitatorius ilgai kankinosi nevaziuojanciame automobilyje,
> dar daznas atvejis kai savininkas pamirsta ijungtas sviesas (radija,
> vibratoriu) ir t.t. ir pan.

Na aš irgi prie tų kapitalistų, kurie retai važinėja - brangus kuras ir
t.t. :) Taip, kad visai neblogai turėti namuose tokį daiktą.
Bėda ta, kad nerandu "idealaus" kroviklio :) Arba du diodai, arba schemą
per visą lapą. Arba, kaip Levas sakė - šildytuvas. Jeigu būčiau baigęs
elektroniką, gal nekiltų tokių minčių. Deja - esu tik mėgėjas, kuris
turėdamas laisvo laiko gali pasidaryti kažkieno sukonstruotą ir
patikrintą daiktą. Tai taip ir gūglinu po forumus :)