Tema: Re: Radau tokią schemą...
Autorius: kipsas
Data: 2009-02-14 18:12:23
Evaldas rašė:
> 1. Sioje schemoje nuo transformatoriaus priklauso ikrovimo srove. Taigi as
> nezinau, kokios tu nori sroves tai negaliu pasakyt ir transformatoriaus
> parametru.
> Itampa bet kuriuo atveju apie 18 V (RMS) matuojant su apkrovimu.
> 2. Ziurek atsakyma i pirma klausima ir prisimink, kad P=1^2*R
> 3. Analogiskai, tik skaiciuoti reikia truputi kitaip.
>

> "kipsas" <kipso@pastas.lt> wrote in message

Standartinis 55A mašininis akumas. Kokia srove jį krauti - kiek patarėjų
  - tiek nomonių. Kroviklis reikalingas papildyti, atstatyti žiemos metu
intensyviau išsikraunantį akumą. Skaičiau, kad gerai, kai kraunamas
silpnesne srove (1A), bet ilgiau užtrunka, Man tai netrūkumas - niekur
neskubu :)
55A akumui reikėtų 5A