Tema: Re: syncmaster 732n gadina akis
Autorius: lietuvys
Data: 2009-11-19 14:35:46
Visų pirma, sumažink kontrastą, prisitaikyk šviesumą. Dauguma LCD monitorių standartiniais nustatymais savo kontrastu "degina" akis. Šviesumą gali tekti keisti netgi keičiantis kambario apšvietimui.

Taip pat būtina paleisti autoreguliavimą (jei D-sub, o ne DVI).
Būtinai naudok native rezoliuciją. Jei raidės per mažos - keisk dpi.

Beje, ar signalo kabelis į monitorių kokybiškas, ar vaizdas ryškus?

Marius

"neklausiu" <neklausk@nieko.lt> wrote in message news:he1o9b$ase$1@trimpas.omnitel.net...

> "Evaldas" <sanya@takas.lt> wrote in message
>>> blogai. Ziuredamas i Nokia Monitor test pabandziau reguliuoti. Rodos,