Tema: Re: syncmaster 732n gadina akis
Autorius: neklausiu
Data: 2009-11-18 23:17:31
"Evaldas" <sanya@takas.lt> wrote in message
news:he1nr9$abb$1@trimpas.omnitel.net...
> "neklausiu" <neklausk@nieko.lt> wrote in message
>
> Na ir kam LCD monitoriui 75 Hz ? LCD monitoriai neturi tokios skleistinės
> kaip ji suprantama CRT monitoriuose, todėl LCD nereikia pritempti CRT
> reguliavimo.
> Žodžiu trumpai - nustatyti šiam monitoriui "native" rezoliuciją (ne tokią
> kokią norisi, o tokią kokia ji turi būti) ir nustatyti 60Hz. Kartais
> reikia sukišti kompui monitoriaus draiverius, kad išgauti reikiamas
> rezoliucijs. Jei ir po to bus blogai akims tai kažką reikia remontuoti.
> Arba monitorių arba akis.

native rezoliucija dar blogiau - man per mazos raides, nors mano regejimas
(kol kas) 10/10.
Sakai native rezoliucija? as dar dirbu su notebooku, tai neapsikenciau,
pasistaciau sena nec crt monitoriu, nes man nuo to lcd akim nebemaciau. dar
dirbu su senesniu (apie 2004 m.) CTX 17" monitoriu, tai tas normaliai. gal
ten pasviestimo lempos kokios sh? Buvau nanuose isukes pigia taupia lempute,
tai akim blogai darydavosi nors i ja neziuri per diena kaip i monitoriu,
pakeiciau lempa i osram - viskas OK.