Tema: Re: syncmaster 732n gadina akis
Autorius: Levas
Data: 2009-11-18 23:52:36
> native rezoliucija dar blogiau - man per mazos raides, nors mano regejimas
> (kol kas) 10/10.

Jei nepatinka, tai zoomink ne keisdamas rezoliucija, bet DPI. O siaip, mirgejimas kartais buna del blogo matricos pasvietimo- mirga lemputes. Tada jau tikrai akis skauda.

> Sakai native rezoliucija? as dar dirbu su notebooku, tai neapsikenciau,
> pasistaciau sena nec crt monitoriu, nes man nuo to lcd akim nebemaciau. dar
> dirbu su senesniu (apie 2004 m.) CTX 17" monitoriu, tai tas normaliai. gal
> ten pasviestimo lempos kokios sh? Buvau nanuose isukes pigia taupia lempute,
> tai akim blogai darydavosi nors i ja neziuri per diena kaip i monitoriu,
> pakeiciau lempa i osram - viskas OK.
Gali buti ir kad pigus produktas. Kaip kazkada minejau, tarp obuolio ir samsung pasvietimo skirtumas kaip tar dienos ir nakties.

Bye, Levas