Tema: Re: LCD defektas
Autorius: locked
Data: 2009-11-15 17:27:25
ir dar pagalvok ant ko padesi (ir saugosi kad neapdulketu) jau nuvalyta puse
kol valysi kita jos puse... :) karoce ten pizdec, belekas isimaisys,
belekoks pasukimas/pakilimas susidarys ir jau matysi brudus, ten dvi is
pleveliu kiek pamenu "bruksniuotos" yra smulkiais grioveliais, ir vienos
grioveliai statmeni kitai, tai jei valydamas dar ir juos pa'scratch'insi tai
bus graziu interferenciniu sviesos efektu :)

daugiau negasdinsiu :)