Tema: Re: LCD defektas
Autorius: locked
Data: 2009-11-15 15:40:11
man tai iki siol mistika kaip jos ten patenka... ten gi tas buterbrodas
suspaustas ir is sonu gan sandarus, nu skersvejis tikrai niekaip neipus, tuo
labiau link pacio centro. bet kazkodel tenka matyti tokias matricas. gal ten
sluoksniai trindamiesi pagamina kokia dulkele, bet norisi manyti kad tokiu
atveju tai atrodytu visai kitaip.