Tema: Re: LCD defektas
Autorius: locked
Data: 2009-11-15 17:22:44
kaip ten pelyti gali jei ten nelabai kas pelijancio yra :)
siaip tikrai neardyk, garantuoju bus tik blogiau po to, nes tiesiog
neimanoma bus nuvalyti kiekvieno sluoksnio (ju ten ne vienas) ir kazkur
svariai padeti kol kitus valai. nuvalius irgi neiseis gerai patikrinti nuo
smulkiausiu ar nelabai siaip matomu daleliu.