Tema: Re: kompas skystyje, pora klausimu (85K)
Autorius: Levas
Data: 2009-09-23 22:27:58
> Trumpiau - diskusija aklavietėje. Google tyrė serverių tipo aplinkoje ir
> serverių tipo apkrovas. Jų rezultatai šiomis sąlygomis ir tokiems diskams -
> teisingi. Aš pats naudoju eilę HDD ne pagal paskirtį, kaip google. Tai

Siaip, griztant atgal, ne visi diskai kaukia. Ir nereikia juos taip stipriai izoliuoti. Tuo labiau kisti i skysti.

Ir dar gi buna stebuklu. Kraunan kompiuterini lauza, is autobusiuko iskrito ant aksfalto maxtorinis diskelis (160G) su stalciuko rankenele. Dar kazkas ji paspyre- yra zymes ant korpuso... taciau ivyko stebuklas ir diskas matyt pasitaise. Jis nei cypia, nei SMART rodo perkeltus sektorius, nei siaip kokiu problemu. Ir tikrai greitas diskas. Tik labai karstas palyginus su kitais diskais. Dabar naudojamas kaip "nesiojamas" diskas ir tikrai stresuojamas bet puikiai dirba.
As siaip manau, kad nereikia varyti dieva i medi ir kabinetis prie paprastu disku :)

Siaip manau, kisti kompa i alieju yra kvaila. Tuo labiau studentiskai- neturint pinigu. Jei norima tureti media centra pigiai- gal visdelto verta isigyti kazkoki silpna kompa kuri galima iskastruoti i pasyvaus ausinimo. Nemanau, kad studentu kambaryje yra full HD telikas, taigi blueray filmu niekas neziures :)

Bye, Levas

P.S. diskas Diamondmax plus 9 http://www.seagate.com/staticfiles/maxtor/en_us/documentation/manuals/diamondmax_plus_9_manual.pdf