Tema: Re: kompas skystyje, pora klausimu
Autorius: Laimis
Data: 2009-09-23 14:08:57
krx rašė:

> Jie tyrė savo problemas, kurios kardanaliai skiriasi nuo vartotojo.

Jie tyrė hdd problemas... ;-)

> Manau, kad ne.

AFR yra kur kas realesnis, nei gamintojo deklaruojamas. AFR ir
patikimumas po (pirmųjų) aptiktų klaidų. AFR priklausomybė nuo
temperatūros paneigianti mitą, kad HDD reikia laikyti kaip galima
vėsesnį ir taip bus bemaž dvigubai prailgintas jo gyvenimas....

> Jie ne rožiniai, tiesiog turbūt atlikti idealiomis laboratorinėmis
> sąlygomis...

Jie rožiniai bet kokiu atveju, nes nerealūs, neadekvatūs realaus
naudojimo scenarijams. Iki šiolei tekdavo matyti tik pavienius didesnių
kontorų paskaičiavimus ant pirštų, kad AFR realiomis sąlygomis viršija
kelis procentus ir gerokai nesutampa su gamintojo deklaruojamomis
vertėmis, tačiau iki tokio tyrimo/statistikos, kurią pateikė pateikė
google'as buvo labai labai toli.

> Temperatūra nėra FIKSUOTAS dydis [*_pysiuko_*] vartotojo atveju. Nes
> vartotojo kompas negyvena serverinėje su pastoviu oro srautu, kuris

Na, krx, juk pats supranti, kad paskaičiuoti vidurkį nėra problema...
Ir turbūt supranti kas yra koreliacija su 95% pasikliautinio intervalo
reikšmingumo lygiu ir ką tai reiškia, kai tas pasikliautinis intervalas
su tokiu reikšmingumo lygiu yra labai siauras?

> O kaip manote, kodėl nebuvo? Ogi todėl, ka gūgloje HDD sukosi 24x7, ir
> nustebčiau, jei pas juos HDD turėtų start/stop didesnį nei 10-20-50 eilės.

Aš noriu pasakyti (teigiu), kad minimalus 30000-50000+ start/stop ciklų
skaičius nepasiekiamas net ir namuose drožiant pisiukus/laptop'us, tad
jo įtaka į hdd pabyrėjimą yra gerokai mažesnė, nei kitų faktorių. Beje,
google'as dalinai tyrė iš šį atvejį (matyt iš 100000+ populiacijos buvo
statistiškai pakankamai ir tokių, kurie buvo dažnai/dažniau junginėjami
ir darbiniams (iki 2 m.) koreliacijos neįžvelgė; tik senesniems už 3 m
absoliutus AFR dėl didesnio *power* ciklų skaičiaus pakyla net 2%,
tačiau jie patys abejoja, ir mano, kad  tai yra dėl populiacijos mikso
specifikos, o ne dėl didesnio susidėvėjimo.

> Reikėtų paklausti o.hardware autorių dviejų - hdd.exe ir terminator?

Aš teigčiau (iš savo patirties), kad paprastai laptop'ų diskai pabyra
arba tiesiog pakeičiami, nepasiekę net trečdalio minimalaus (iki 10k).
Panašiai ir (kontoriniai) pisiukai, nes toks start/stop tolygus
bene 4-5 metams darbo...

> Temperatūra - taip. Drėgmė - tai čia jau įtariu fatalinis atvejis, kad
> HDD viduje drėgmė kaip nors atsirastų. Kaip ir dulkės...

Temperatūra svyruoja, drėgmė svyruoja. Dulkės, tai kietosios,
mikroskopinės dalelės ir kiti (riebūs, agresyvūs) aerozoliai ore;
buitiniu atveju, tai laptop'as virtuvėje ar admin'as prie serverio
sandėliuke žolę rūkantis... ;-)

> Resurso kurio? "rožinio" gamintojų deklaruojamo? Com'on! ;-)

Gamintojas deklaruoja minimalų, tai drastiškai paimk pusę ar net
ketvirtadalį jo ir jau galėtų būti realus. Tik ir šio nepasiekia, nes
pabyra dėl kitų priežasčių ar tiesiog pakeičiamas...