Tema: Re: kompas skystyje, pora klausimu
Autorius: Laimis
Data: 2009-09-23 10:45:02
krx rašė:

> Ta prasme jūs tikite, kad Duty-Cycle nekoreliuoja su AFR? Kaip čia
> pasakius. Gal jie su savo tirta populiacija tiesiog nepasiekė tų pigių
> diskų "įsisotinimo" pagal komponentų gamyklinio dizaino lubų? Arba jų

Na, aš tikiu, kad google'o mokslininkai mokėjo įvertinti, kas yra high,
kas low I/O, juoba teisingai skaičiuoti koreliaciją tiriant virš 100k
hdd populiaciją...
Kita vertus, aš teigiu/tikiu, kad google'o hdd naudojimo scenarijaus
duomenys/statistika yra daugiau nei pakankama, tokia į kurią galima
atsiremti tiek pisiuko naudotojui, tiek didesnės kontoros admin'ui,
nebekalbant jau apie tai, kad bene vienintelė alternatyva yra rožiniai
gamintojo MTBF/AFR...

> Start-stop automatiškai rodo į retą naudojimą ir žemą darbinę
> temperatūrą, bent jau starto pradžioje (analogija mašinos varikliui

Buvo aiškiai tiriama temperatūros įtaka, nepriklausomai nuo to, kas ją
sąlygojo.
Start/stop pats savaime yra (atskiras) stress faktorius ir jis tirtas
nebuvo, nors kita vertus kiek start/stop ciklų priskaičiuoja dažnai
naudojamas laptop'as ar namų pisiukas, kol diskas pabyra? Jis greičiau
pabyra dėl kitų _nuolatinių_ (temperatūra, drėgmė, dulkės) ar net
fatališkesnių (mechaninis poveikis: vibracijos, smūgiai) veiksnių, t.y.
visumoje „normaliai“ susidėvi ar sugadinamas kur kas anksčiau nei
start/stop pasiekia nors ketvirtadalį-trečdalį savo minimalaus resurso...