Tema: Re: LCD inverteris (KB)
Autorius: locked
Data: 2009-09-12 01:23:52
"Levas" <bla@sss.com> wrote in message
news:h8ebov$tpf$1@trimpas.omnitel.net...
> reikia pagalvoti kas yra perdegusios lempos indikatorius kontroleriui? Gal
> padidejusi srove per ja? Arba kiti parametrai. Cia gi ne "siulelis"
> nutruko.
> Pamataves parametrus, kontroleris isjungia lempa, kad taupyti elektra,
> apsaugoti nuo gaisro. Aisku galima apgauti kontroleri (as esu taip padare
> vienam "stacionariam" LCD), bet tada jis dvigubai kaista ir smirda- matyt
> kontroleris pliaskina srove per lempa kiek gali, ir ji sviecia.

tas tai taip, bet nerase kad lempa kazkiek mirktelna pries uzgesdama

> Todel pries prievartaujant ta HP kontroleri, vertetu pasibandyti su gerom
> lempom. Jei jos veiks- viskas ir taip aisku... Jei neveiks, tada dar
> reikia pagalvoti, ar sutrumpinus kontaktus uzsidega ABI lempos. Gal
> pamiros vienas is trafuku?

na sitas tikrai ne su dviem lempom, ir retas dabartinis notebookas dvi turi

> O jei iskils tokia mintis papriestarauti remiantis tuo faktu, kad
> uztrumpinus kontaktus "net gi reguliavimas apšvietimo veikia", tai reikia
> prisiminti kad tai reguliuojasi PWM pagalba, o ne lempos srove.

taip, lempos sviesumas reguliuojas pwm budu, bet i inverteri ateinantis
sviesumo signalas ne visuose buna pwm. kaip ten bebutu, uztrumpinus sviesumo
reguliavima arba enable, apsauga vistiek juk liktu veikti ir isjungtu
keitikli.