Tema: Re: LCD inverteris (KB)
Autorius: Levas
Data: 2009-09-11 23:26:07
reikia pagalvoti kas yra perdegusios lempos indikatorius kontroleriui? Gal padidejusi srove per ja? Arba kiti parametrai. Cia gi ne "siulelis" nutruko.
Pamataves parametrus, kontroleris isjungia lempa, kad taupyti elektra, apsaugoti nuo gaisro. Aisku galima apgauti kontroleri (as esu taip padare vienam "stacionariam" LCD), bet tada jis dvigubai kaista ir smirda- matyt kontroleris pliaskina srove per lempa kiek gali, ir ji sviecia.

Todel pries prievartaujant ta HP kontroleri, vertetu pasibandyti su gerom lempom. Jei jos veiks- viskas ir taip aisku... Jei neveiks, tada dar reikia pagalvoti, ar sutrumpinus kontaktus uzsidega ABI lempos. Gal pamiros vienas is trafuku?

Ir dar reikia paziureti ar nera nusigalavusiu elektrolitu.

Ir tik tada reikia galvoti apie to kontrolerio tiuninima.

O jei iskils tokia mintis papriestarauti remiantis tuo faktu, kad uztrumpinus kontaktus "net gi reguliavimas apšvietimo veikia", tai reikia prisiminti kad tai reguliuojasi PWM pagalba, o ne lempos srove.

--
Bye, Levas