Tema: Re: Rekomenduokit stebejimo kameros modeli
Autorius: krx
Data: 2009-08-26 22:54:04
Ne, nenoriu. Paprasčiausiai pačiam nereikėtų priimti kiekvieno atsakymo,
kaip tavo kažkurio kažkur kitur pakabinto atsakymo minties ir diskusijos
pratęsimo.

Tiesiog žmogui, kuris domisi, įvardinau ir kitas galimybes, ypač jei pas jį
rimta problema. Mobotiksas ir lieka tik mobotiksu,- statišku prietaisu.
Apskritai, labai sunku šnekėti apie kažką, kada nežinoma specifika, o
autorius yra priverstas išlaikyti jam reikiamą anonimiškumą.