Tema: Re: Rekomenduokit stebejimo kameros modeli
Autorius: krx
Data: 2009-08-26 16:10:21
Tau verta pasidomėti ala Geovision kortų ir softų funkcionalumu, kur yra
speed-dome kameros combo su statine kamera, ir speed-dome kamera gyvai seka
ir prisitraukia judantį objektą. T.y. fiksuota kamera stebi plotą, kuriame
tarkime juda mašinos (kokia rampa ar smth.). Ji aptinka judesį, o softas
nukreipia speed-dome kamerą, kad ana sektų judesį ir jį prisitrauktų. Tai
išties intelektualus ir geras sprendimas, veikiantis praktikoje, tik ne pats
pigiausias.