Tema: Re: Rekomenduokit stebejimo kameros modeli
Autorius: Stalinas
Data: 2009-08-26 16:13:07
:)
paprasta filmavimo kamera dar geriau veiktu, tik beda ta kur sutalpinti
informacija - labai daug vietos uzimtu.
100% CCTV saugumo negarantuos jokiu budu, bet gerai viska isdescius ir
paskaiciavus galima guati nebloga rezultata. Suparastinta ideja yra tokia
kad yra kelios bendram vaizduo fiksuoti kameros ir turi buti prie iejimo
kamera su siauru matimu, kad zmoguas veidas uzimtu 1/5 ekrano plocio; tuomet
su bendrynem kamerom fiksuoji ivykiu eiga o su iejimo kamera indentifikuoji
kas yvikije dalyvavo.
Dar siaip: pvz prekybos centruose pagrindiniame monitoriuje steimas vaizdas
yra papildomai irasinejamas su atskiru irenginiu ir daug geresne kokybe (LT
tam reikalui daznai naudojami seni geri videomagnetofonai su kasetem :) )
Tokiu budu jei apsauginiui kazkas sukele itarima jis persijunges i
pagrindyni monitoriu ta kamera vaizda irasineja auksta kokybe, na o poto jei
ka pateikemi tie yrasai kaip irodimas