Tema: Re: Mosfetu draiveriai kaista (dvi fotkes ~60kb)
Autorius: Laimis
Data: 2009-08-23 01:20:00
Levas rašė:
> tik vieno dalyko nesuprantu, kaip jie daro tas schemas ant
> visokiausiu breadboardu... nes kiek ziurejau iliustraciju ir filmuku,
> tai visur viskas per toki plota ir tokiais ilgais laidais
> sujuingta.... Ir dar jiems veikia :)

Yra du aspektai:
  - Veikia, jei veikia. O jei neveikia, tai daro, kankinasi (degina
    mosfet'us, driver'ius), kad veiktų;
  - Veikia, bet prastokai, nefektyviai (dėl efekto, pažaidimui); norint
    pagerinti, padaryti praktiškesnį daiktą vėl reikia kankintis,
    perdarinėti.

Todėl manau, kad geriau iš karto (ir iš principo) daryti taip, kad
mažiau būtų kam ir dėl ko neveikti ar veikti prastai... ;-)

(iš pačio PCB layout'o matyti, kad nėra (taip jau) kreiva;
nesimatė/neįžiūrėjau apatinio Vcom nuleidimo iki kondensatoriaus)

Aš jungčiau kiek kitaip. Ypač išvadus/laidus iki mosfet'ų. Jungčiau
tiesiai nuo IC išvadų (ar kuo arčiau); pačio schemoje Vcom <-> FET_S
srovės kelias daugialypis, tolokas.
Tik, kaip jau sakiau, iš principo; konkrečiu atveju, gal dar ir menka,
nežymi įtaka.