Tema: Re: Mosfetu draiveriai kaista (dvi fotkes ~60kb)
Autorius: Laimis
Data: 2009-08-22 22:19:35
Levas rašė:

> Nera jis labai popierinis. Jis ne skardinis, bet "lietas" (extrude), bent 2x storesnis nei "standartine" skardele
> Ziu fotke.

Šiluminiu požiūriu, numatytos schemos aplinkybėmis, teigčiau, kad tikrai
menkokas (ypač jei be ventiliatoriaus).
(tad ir išvados apie šilta/karšta tiesiog netikslios, nepagrįstos)

Apkrauk tą PSU 500 W galia (jei tiek ištemps) ir prisiliesk prie
radiatoriaus -- sužinosi/išmatuosi, kas yra „karšta“ (kai maks. greičiu
sukasi aušinimo ventiliatorius)... ;-)
Tai čia, kai PSU efektyvumas, labai tikėtina, gerokai (gal net visais
10%) didesnis, nei pačio schemoje.
Nežinau kiek indukcinio kaitinimo galios turėtum/norėtum gauti, bet
numanau, kad ne mažiau nei 400-500 W, tad...
Beje, atrodo, kad toje schemoje pats autorius (lygiagrečiai)
„padvigubino“ tranzistorius, nes jie kaito.

> Nu tai atstumai tik per puse cipo korpuso.  Nors galiu pakabinti dar, kad tik mačytu.
> Ziu fotke.
> Kadangi second hand condiku mariomis, uzklijuosiu kur tik fiziskai galesiu... :)

Na, Vb-Vs (6-7), tai gal dar ir patenkinama (nors tikrai galėtų būti
arčiau), bet Vcc-Vcom, tai, atleisk, bet jau visai *kreivai* (bent jau
pagal tai, jei teisingai įžiūriu, kas matyti nuotraukoje, t.y. Vcom (2)
takelis yra _per_ilgas_, o pats kondensatorius čipo apačioje).
Čia _nevertinant_ pačių ilgių/matmenų (sprendžiant apie mastelį pagal IC
korpusą, tai atstumai nėra dideli), bet iš principo.
Apskritai, tai nepakanka Vcom prikabinti kažkur prie plačios žemės, o
paskui viską nuo tos žemės (iš kur papuola, patogu) vedžioti;
laidai/takeliai į pačius mosfet'us turi keliauti tiesiogiai nuo IC
išvadų (kuo trumpesniu keliu), o ne šiaip nuo tų plokštumų, kurios
(kažkur) turi kontaktą su IC išvadais. Impulsinėse grandyse srovės
keliai/lankai turėtų būti minimalūs.

Taip pat pasiskaičiuok minimalią Cbs talpą pagal:
http://www.irf.com/technical-info/designtp/dt98-2.pdf
(ar 1,5 uF yra pakankama?)

O bendrai, tai aš tavo vietoje  visų pirma jungčiau mažiukus
rezistoriukus (<= 0,01 omo) ar srovės transformatoriukus į mosfet'ų
source grandis ir žiūrėčiau, lyginčiau (laike) abiejų tranzistorių Vds,
Is diagramas su Vgs, Igs -- matytųsi visas „gėris“ iš kurio galima
daryti išvadas.