Tema: Re: Mosfetu draiveriai kaista
Autorius: Laimis
Data: 2009-08-20 22:53:00
Levas rašė:

> Jis stovejo plazminio teliko kazkokiam keitiklyje. Valde mosfetu su
> vos ne kvadratinio centimetro dydzio gate. (nuogi kristalai). Net
> nepagalvojau kad jis gali buti letas.

Dažnis, srovės...

> O, cia man sirdis neleidzia investuoti pinigus :)

Tokių ir panašių tikrai turėjai prisilaupyti iš aibės impulsinės/galios
elektronikos plokščių/mazgų: psu, ups, įvairūs keitikliai ir visas kitas
gėris, kurio pas patį tikrai užveža ar bent jau buvo užvežę. Man
paprašius prilaupė; štai dabar įkišau į dėžutę leteną ir išsitraukiau
porą YTFP450, neretas ir IRFP450, IRFP150, kt. panašūs. Atidžiau
pasiknisk po savo lobynus.