Tema: Re: kas per tranzas
Autorius: Laimis
Data: 2009-08-22 18:13:41
rimm rašė:
> dekui, o gal netycia zinai kur rasti zinyna kuriame butu surasyta tokiu
> tranzu standartines jungimo schemos apie kurias ten kalba, jeigu jau sako
> kad auksto daznio tranzai (dauguma ju?) tai nevisai tranzai, o praktiskai
> stipriakai be keliu detaliu? ar cia tik tie 3П602 is tokiu labiausiai?
>
> kaip matau КПД is dalies galima vadinti savotisku naudingumo koeficientu.
>
> ir ka manai apie mano "pamastymus" apie issvaistyta energija del didelio
> talpumo tarp kolektoriaus ir emiterio?

Viskas yra gerokai sudėtingiau, nei fiziškai įsivaizduojama talpa tarp
kažkokių dviejų išvadų. Ta talpa priklauso ir nuo jungimo schemos ir nuo
režimo, nuo dažnio, dar žiū ir tam tikri efektai (pvz. Milerio:
http://en.wikipedia.org/wiki/Miller_effect) pasireiškia...

O kur dar (išvadų) induktyvumas...

Reikia konkrečiai imti keturpolį, susidaryti jo ekvivalentinę schemą
(eliminuojant neįtakingus elementus ir efektus) projektuojamose
sąlygose/režime ir skaičiuoti (H/Z/Y/S) parametrus:

http://en.wikipedia.org/wiki/Two-port_network

http://en.wikipedia.org/wiki/Impedance_parameters
http://en.wikipedia.org/wiki/Y-parameters
http://en.wikipedia.org/wiki/Scattering_parameters

http://en.wikipedia.org/wiki/Smith_chart

p.s. vienu sakiniu: kuo gilyn į mišką (kuo aukštesnis dažnis), tuo
daugiau malkų (vis sudėtingiau).