Tema: Re: kas per tranzas
Autorius: rimm
Data: 2009-08-22 17:25:58
dekui, o gal netycia zinai kur rasti zinyna kuriame butu surasyta tokiu
tranzu standartines jungimo schemos apie kurias ten kalba, jeigu jau sako
kad auksto daznio tranzai (dauguma ju?) tai nevisai tranzai, o praktiskai
stipriakai be keliu detaliu? ar cia tik tie 3П602 is tokiu labiausiai?

kaip matau КПД is dalies galima vadinti savotisku naudingumo koeficientu.

ir ka manai apie mano "pamastymus" apie issvaistyta energija del didelio
talpumo tarp kolektoriaus ir emiterio?

ir dar karta apie ta tranzo kokybe, ten toj veronica schemoj matau netgi
glusinantis rezistorius ant bazes stovi i zeme, pagal mane jis ten stovi
butent del to kad "pabloginti" per gero tranzo kokybe.