Tema: Re: Skalbyklės remontas. Reikia pagalbos
Autorius: monaxas
Data: 2009-08-15 21:01:51
lygtais radau - acs108-5a sprogęs. Angliškai LineSvitch, liaudyje lygtais simistorium vadinamas. Daba ieškau kuom pakeist. Lemonoj yra SMD korpusu, pas mane trikojis. Į ką žiūrėt analogo ieškant?
Yra Vdrm/Vrpm vietoj 500V 600V (acs-6s), gal tinka?
Dar ieškosiu aplink dėl ko nusprogo.

Nepykit, bet aš elektronikoj visiškas obuolys ir TEF paštininku mokiaus.

"Liofka" <liofkanews@Safe-mail.net> parašė naujienų pranešime:h63inp$9pr$1@trimpas.omnitel.net...