Tema: Re: Skalbyklės remontas. Reikia pagalbos
Autorius: Liofka
Data: 2009-08-14 14:45:00
Pritariu kad kažkur nėra kontakto ir kontroleris tiesiog nežino kad reikia
gręžti. Dar rėles patikrink. Tos baltos tikriausiai dėl reverso - tikrai
geros, o kitų paskirties tiksliai nežinau. Pas kaikurias vokiškas mašinas
būdavo "gręžimo relė" - gręžimo metu apeidavo kontrolerį ir variklis
sukdavosi maksimumu. Gal ir čia kažkas tokio.
Dar gali su testeriu susirasti "gręžimo" kontaktą - bus aišku ar mašinos
"komandinis" paduoda gręžimo komandą.

Pagal savo prigimtį šitos plokštės arba veikia arba ne. Jose yra variklio
mikrokontroleris kuris reguliuoja ir kontroliuoja jo darbus. Informaciją
apie kryptį ir greitį gauna iš išorės per ~220V. Paprastai yra tik du
įėjimai - pirmyn ir atgal. Priklausomai per kokią varžą paduodama.

Kadaise, "kai dar kompiuteriai buvo dideli, o programos mažos", taisiau
"skalbiankas". Kartą remontui atvežė konteinerį naudotų skalbimo mašinų, o
pusė jų buvo su išluptais kontroleriais(!!!). Kadangi naujų pirkimas
neturėjo ekonominio pagrindo, tai teko gamintis savo jėgomis >50vnt. .. :(