Tema: Re: Skalbyklės remontas. Reikia pagalbos
Autorius: Laimis
Data: 2009-08-13 18:03:28
abc rašė:
> Zioge, meistrai lankosi rimtesniuose forumuose. O cia lankosi tie,
> kurie nenori duoti uzsidirbti meistrams. PS As pats aparaturos
> neremontuoju, nors esu radistas. Neapsimoka... "Ziogas"

Cha, cha, cha -- neapsimoka.
Tai gi rašiau kaip „neapsimoka“: „rimtas“ (tuo besiverčiantis) meistras
pasiima skalbimo mašiną pas save (nežinau kieno iniciatyva ji buvo pas
meistrą nugabenta, bet faktas, kad buvo), ten prisijungia _prie_spec._
diagnostinio stendo/prietaiso, patikrina ir pareiškia, kad netaisytina
suknista logikos plokštė, kurioje iš esmės nieko stebuklingo
(otimizacinė pigiena) ir nesuremtuojamo be specializuoto čipuko, kurį
reikalui esant susižvejotum iš donoro ir be problemų persilituotum,
*nėra* ir negali būti, jums kainuos ~700 Lt.
Ir viskas dėl ko? Dėl vieno atitrūkusio rėlės išvadėlio...
Sutiktum? Aišku, kad sutiktum (pačiam taisyti tikrai „neapsimoka“), nes
gi („rimtas“) *meistras* sako...
Jei pats radistas dar iš anų laikų, ne naujai iškeptas, tai turėtum
atsipeikėti ir suvokti, kad nūdieną, tokios (plačių masių, vartotojiškos
) buities technikos meistrai ir meistreliai neretai iš esmės mala daug
didesnį šūdą, nei anuometiniai TV meistrai. Unifikuotos technologijos ir
schemotechnika, diagnostinės technologijų galimybės („prijungiau prie
kompo“), lego konstruktorius (per 2 min. pakeisime plokštę A, plokšte B
ir pažiūrėsime kas bus) iš esmės leidžia jiems būti menkai
kvalifikuotais, nebedirbti galva, o taip neretai, kaip pats savo kailiu
patyriau, ir būna). Suderinti (nebekalbant apie suprojektavimą) kokį
įmantresnį režekcinį filtrą yra bene 100x sudėtingiau, nei skersai
išilgai perknisti tą logikos plokštę, tad ir buities aparatūrą pačiam
taisyti apsimoka, ypač elektronikos dalį (žinoma, jei neužstrigai
kokiuose 83'iuosiuose), juoba kai falcetu užgiedamos tokios kainos...