Tema: Re: Po 'elektrinio' gaisro.
Autorius: Evaldas
Data: 2009-08-04 23:45:07
"siGis" <s@s.s> wrote in message news:h5a60p$iol$1@trimpas.omnitel.net...
> Siurblys tai toks gal bent 6m ilgio horizontaliai paguldytas 'meitelis'
> :).

Bet nepanardinamas kaip rašei is pradžių ?

 Valdomas per labai gudru daznumini keitikli. Jame ir visos apsaugos. Pries
keitikli tik saugikliai. Kol pradejo keistis elektriniai parametrai matyt
praejo nemazai laiko ir viskas spejo gerokai padegti. Buvo visiskai palaidas
vienas fazinis laidas prie keitiklio. Matyt montaznikai pamirso priverzti.
Tai dabar svarstau ar negalejo tai buti perkrovos priezastis del kurios ir
neatlaike sudurimas.

Montažnikai kažką pamiršo priveržti, inžinieriai kažką pamirso įprogramuoti
i dažnio keitiklį, rezultatai "į snukį" ("na lico" rus.)

> Dar toks idomumas (bent jau man) siurblys pajungtas tiesiai i vartotojo
> trasa be vandens boksto, ar issipletimo indo. Nustatyta slegi palaiko
> daznuminis keitiklis.

Nu šiais laikais jau daugumoje taip padaryta. Retai besutiksi vandens bokštą
veikiantį taip, kaip jis buvo sumanytas.