Tema: Re: Po 'elektrinio' gaisro.
Autorius: siGis
Data: 2009-08-04 23:34:33
> 130kW panardinamas siurblys ? Blin norėčiau pamatyt kaip tai atrodo !
> Nenuostabu, kad raudona gofra dega geriau už kabelį, ji padaryta iš
> polietileno, taigi degios medžiagos. Pastatuose ją naudoti DRAUDŽIAMA.
> Kabelio apvalkalas PVC, sunkiai degus, tiksliau savaime gęstantis, dega tik
> tol, kol yra deginamas iš išorės.

Siurblys tai toks gal bent 6m ilgio horizontaliai paguldytas 'meitelis' :). Valdomas per labai gudru daznumini keitikli. Jame ir visos apsaugos. Pries keitikli tik saugikliai. Kol pradejo keistis elektriniai parametrai matyt praejo nemazai laiko ir viskas spejo gerokai padegti. Buvo visiskai palaidas vienas fazinis laidas prie keitiklio. Matyt montaznikai pamirso priverzti. Tai dabar svarstau ar negalejo tai buti perkrovos priezastis del kurios ir neatlaike sudurimas.

Dar toks idomumas (bent jau man) siurblys pajungtas tiesiai i vartotojo trasa be vandens boksto, ar issipletimo indo. Nustatyta slegi palaiko daznuminis keitiklis.