Tema: Re: Po 'elektrinio' gaisro.
Autorius: Levas
Data: 2009-08-04 23:21:31
o siaip ir trumpo zymiu nematyti. O kur nuotekio reles, saugikliai? Nu, aisku, jai 130kW... tada ladai gal per ploni :)

Mano bendramokslis papasakojo kaip bande gaisrininku zirkles ir netycia kazkas kazka papainiojo ir nukirpo 6kV ir gana daug amperu kabeli. Sake zirkliu neliko... :)
(cia jei domina kur tokias nesamones dare, tai Kauno HE, jie ten laboratorija gera turi)

--
Bye, Levas