Tema: Re: Pakraunamos AA baterijos
Autorius: Bronco
Data: 2020-09-30 22:26:17
On 2020-09-30 15:22, bat0nas wrote:
> Na tai išvada:
>
> Taip ir nesupratau, ką man pirkti - 4 eneloopų komplektą už 30€ su pakrovėju, ar ir toliau baterijas.

Tai tu pats apsispręsk ko tau reikia, nes rašai, jog reikia "keleto AA
1,5V baterijų". Akumai, kaip jau kalbėjom, yra 1.2V.

Teoriškai, beveik viskas, kas dirba su 1.5V baterijomis, dirba ir su
1.2V akumais, na o bet tačiau, pasitaiko išimčių...

O dėl "girliandų ir pelių", tai pelei geriau Eneloop AA (baltos), nes
jos yra labiausiai low discharge, tuo tarpu girliandom geriau Eneloop
Pro (juodos), nes šitos talpesnės. Bet Eneloop Pro galima sėkmingai
pakeisti pigesnėmis IKEA AA (baltos), kurios tikėtina ir yra
rebrandintos Eneloop Pro.