Tema: Re: Pakraunamos AA baterijos
Autorius: Bronco
Data: 2020-09-22 01:14:35
On 2020-09-21 09:06, Pirmininkas wrote:
> Nepamenu kad per paskutinius 5 metus buciau kokiame nors distanciniame
> keites gamykline baterija. Tai kad pakraunamos baterijos yra pinigai
> paleisti vejais.

Dėl šito nieko nepasakysiu, nes į distancinius ir pats akumus retai
dedu. Aš replikavau tik į teiginį, jog akumai laiko trumpai, o baterijos
ilgai. Tai netiesa.

Low self discharge kokybiškas akumas (pvz. Eneloop) gali apgroti
paprastas baterijas net ir distanciniame pulte. Aišku, kai ir paprasta
baterija tame pulte laiko 5-is metus, tai lieka tik atsakyti į tokio
akumų panaudojimo prasmingumo klausimą, nes akumai yra brangesni.