Tema: Re: Pakraunamos AA baterijos
Autorius: Bronco
Data: 2020-09-20 00:34:38
On 2020-09-15 21:36, Pirmininkas wrote:
> Prisiminiau kineskopinio TV pulteli, kuriam keiciau 9V krona. Paziurejau
> i kronos galiojimo laika - pasibaiges pries 17 metu :)

Prieš kokius penkis metus nustojo man veikti senas sovietinis, dar
paauglystėje pirktas testeris. Galvoju, wtf? Kaip čia taip? Negali būti!
:/ Tada prisiminiau, jog jame lyg krona turėjo būt :)

Atidarau, akurat, viduje krona ir jau numirusi. Gaila, nedašuto pažiūrėt
jos gamybos ar garantijos metų, nes ten labai panašus rezultatas turėjo
būti. Gal net dar daugiau metų turėjo :)

Nežinau, kaip ten tas kronas sovietiniais laikais taip pagamino, bet jos
realiai buvo nemirtingos :)