Tema: Re: Termoreguliatorius is Utenos gam. peciuko
Autorius: Levas
Data: 2020-01-06 01:08:52
Siaip senose Snol krosnelese dar tekdavo ismesti didelius rusiskus
tiristorius ir naudoti siuolaikine SSD rele. Paskutiniu metu as is ju
pirkdavau tik kaitinimo elementus ir mufeli (1300 laipsniu)- visa kita
permontuodavom patys. Kontaktus as turiu.... Stanislava M azeikiene.
Jos emailas: vardas.pavarde@snoltherm.com
telefonas mobilus astuoni 62 nulis 86973

bendravau 19 metu vasara.

--
Bye, Levas

--